vineri, 3 aprilie 2009

Indragostiti

Mi-au venit in minte cateva situatii si expresii amuzante si nu am putut sa nu le ilustrez:



Aici am ilustrat 2 indragostiti , probabil la primul sarut, baiatul, luat pe nepregatite de prea frumoasa domnisoara si foarte emotionat.







Aici este o doamna care urmeaza sa se aseze pe scaun ca si ceilalti domni care stiu sau nu stiu  ce va urma. Il banuiesc pe cel din stanga ,  poate chiar el a pus cactusul acolo intentionat. Voi ce credeti?








Un baiat indragostit de o fata care e indragostita de flori:





























Pentru ca mi s-a atras atentia ca am desenat mai multi baieti slabi si fetite grasune , am sa postez aici si invers:


2 comentarii:

  1. hi,
    u have nice illustration here...but sorry i don't understand your language...

    RăspundețiȘtergere
  2. Rillys, I promise I will change the language in english soon.

    RăspundețiȘtergere